Bienvenido Peru 🇵🇪 48

14 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7u15 binnen 15 minuten begint de match Brugge tegen Antwerp, tijdens de rust eens langs de bakker, en dan 2 de helft bekijken, mooie eindstand 2-2👍Dan wat rusten, het is zondag en dan doen we het een beetje kalmer aan. En wie klopt er aan mijn deurtje, Katherine met de vraag of de goesting hebben om pollo a la brasa te gaan eten, dit moesten ze maar 1 keer zeggen, en wijle weg samen met Valery en haar dochter. Na dat lekkers even naar Clinica in San Miguel om Pocho die vandaag geopereerd werd te gaan bezoeken, en ja zoals de Corona maatregelen het hier nog steeds voorschrijven maximum per twee op de kamer. Dan maar in opwachting beetje bijgepraat met Gisele vrouwtje van Pocho. Maar eerst eventjes langs Callao gepasseerd en ge kunt nooit raden voor wat😂👍😂👍 zal het eens  zeggen hé👍
Voor een lekker dessert, na het ziekenhuis bezoek tijd om naar huis te rijden…. Dank u Katherine om ons met je chiqititita Kia picanto naar huis te rijden.😂😂nog een verrassing , bericht van Rocio of we niet even mee gaan  naar Plaza San Miguel voor wat electro apparatuur. Na deze aankopen is het nu echt tijd om naar huis te rijden, zei het niet dat we eventjes met Angel en Roos en Mario( papa van Rocio) stoppen om een laatavond bezoekje te brengen Aan colonial voor een lekker salchipapa. En na deze toch weer drukke namiddag en avond tijd om mijn bed op te zoeken zei ik nu niet in het begin dat het rustig zou zijn, maar hier weet je dat dus nooit hé, bij deze goede nachtrust en tot morgen👍👍

Buenos días 7:15 a.m. dentro de 15 minutos comienza el partido entre Brujas y Amberes, durante el medio tiempo visite la panadería y luego mire la segunda mitad, buen puntaje final 2-2 Luego descanse un poco, es domingo y luego lo tomamos un poco más fácil .  Y quien llama a mi puerta, Katherine preguntando si quieren comer pollo a la brasa, solo tuvieron que decir esto una vez, y luego se fueron con Valery y su hija.  Después de esas golosinas, fuimos a la Clínica en San Miguel a visitar a Pocho que fue operado hoy, y sí, como las medidas de Corona todavía prescriben aquí, máximo por dos en la habitación.  Luego, con anticipación, nos encontramos un poco con la esposa de Gisele, Pocho.  Pero primero pasó por Callao por un tiempo y nunca se puede adivinar por qué 😂👍😂👍 lo dirá algún día
 Para un buen postre, después de la visita al hospital, hora de conducir a casa….  Gracias Katherine por llevarnos a casa con tu chiqititita Kia picanto.Otra sorpresa,mensaje de Rocio si no vamos a Plaza San Miguel por unos equipos eléctricos.  Después de estas compras es realmente hora de conducir a casa, eso no significaba que nos detuviéramos un rato con Angel y Roos y Mario (el papá de rocio) para hacer una visita nocturna a Colonial por una buena salchipapa.  Y después de esta tarde y noche ocupada para ir a mi cama, no dije al principio que sería tranquilo, pero aquí nunca se sabe, con esta buena noche de sueño y hasta mañana.

1. Yvonne:
    Leuke foto's
  2. Monique Janssens:
    14 november 2022
    Dat noemen ze leven als ne god in Frankrijk.Nee nee in Peru.
  3. Ann janssens:
    14 november 2022
    Hopelijk ga je af en toe op de weegschaal staan , want zo te horen is het daar supper lekker