Bienvenido Peru 🇵🇪 49

15 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 6u30, wat gaat deze dag allemaal brengen vandaag, eerst wat opruimen, ook eens kijken naar men mails, bericht van Putters, mijn dozen zullen aankomen in Peru op 29 november.Dan maar even naar Minka voor wat korte boodschappen, een jugo en een sandwich Hawaï 👍dat heeft weer gesmaakt en zo naderen we stilaan het middaguur.,en ja hoor vandaag, houden we het echt rustig, gezellig met vrouwtje wat tv kijken, hetgeen ze in België keek snachts kan ze nu kijken overdag , nu is het mijn beurt omdat live te kijken naar het Amerikaans worstelen WWE

WWE
en woensdag kijken naar voetbal Peru tegen Paraguay 👍🇵🇪 En voor je het weet is het al 20u30 wat vliegt de tijd hier rap, Morgen zijn we hier 50 dagen, en begin me nu echt thuis te voelen, met dank aan de ganse familieleden hier. Eerste dagen voelde aan als vakantie, maar tenslotte ben Ik op mijn thuisadres en woon ik hier met mijn vrouw hé, en maken er dagelijks het beste van, zo dadelijk nog een wandelingetje en dan is het tijd om deze rustige dag af te ronden , en dan weet je wel wat ik jullie wens hé, een rustige nacht en tot gauw, en onthoud één ding, dat is dat ik jullie allemaal graag zie, tot morgen 😍

Buenos días 6.30 am que traerá este día de hoy, primero limpiar, también revisar mis correos, mensaje de Putters, mis cajas llegarán a Perú el 29 de noviembre. Luego voy a Minka por unos mandados cortos, un jugo y un sándwich. Hawái 👍 que volvió a saborear y nos acercamos al mediodía, y sí, hoy lo mantenemos muy tranquilo, acogedor con mami viendo un poco de televisión, lo que vio en Bélgica por la noche ahora lo puede ver durante el día, ahora es mi turno porque para ver la lucha libre americana WWE en vivo

WWE

y el miercoles viendo futbol peru contra paraguay 👍🇵🇪 Y antes de que te des cuenta ya son las 8.30pm como pasa el tiempo aqui, mañana estaremos aqui 50 dias, y ya me estoy empezando a sentir como en casa, gracias a toda la familia miembros aquí.  Los primeros días parecían vacaciones, pero finalmente estoy en mi domicilio y vivo aquí con mi esposa, oye, y aprovecho al máximo cada día, en un momento otro paseo y luego es hora de rematar esta tranquilidad. día, y luego saben lo que les deseo, oye, que tengan una noche tranquila y nos vemos pronto, y recuerden una cosa, que los amo a todos, nos vemos mañana 😍

1. Lieve De Pelsmaker:
    🤗🤗🤗
  2. Heidi:
    Zie u ook graag😘❤️
  3. Monique Janssens:
    15 november 2022
    Ik zie jullie ook graag 😘😘😘❤❤❤