Bienvenido Peru 🇵🇪 50

16 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7u15 tijd voor een lekker bakje koffie met een pan Frances en een integral. Zo kunnen we de dag beginnen , Vandaag komen ze een nieuwe electriciteitskast aansluiten, meteen maar een slot gaan halen dat ik de afdekklep kan afsluiten. Want de meters staan hier niet binnen, maar buiten. Dan maar eventjes langs de plaatselijke markt, keuze genoeg, kom ik Christian tegen die me dan maar vergezeld na zijn inkopen naar huis. Ik heb nog wat pistolets over van deze morgen, dan maar een spiegelei gebakken, eenvoud is toch zo lekker. Dan eindelijk bericht ontvangen dat mijn meter van de electriciteit in België eindelijk afgesloten werd, al een geluk dat ik het officiële formulier dat door beide huurders getekend werd nog in mijn bezit had via mail, en heb dit formulier opgestuurd naar Elegant . Goed nieuws ontvangen , ik krijg een beetje terug gestort 😂😂en zo begint alles op zijn pootjes te lopen👍Vandaag beetje tv kijken en wat uitrusten, elke dag vroeg wakker, en ja de luchthaven hier vlakbij speelt een grote rol, maar ja ik klaag niet, ik wist waar ik ging wonen. En zo verloopt de dag beetje bij beetje naar de avond toe, de zon gaat onder om 18u13 en komt op om 5u32, en zoals al vermeld, hier kennen ze geen zomer-of wintertijd😂👍dan maar  wat kijken naar Kanaal 4 zoals iedereen hier, blij dat het 20u30 is kan ik wat kijken naar Fox sport live. En zo is ook deze dag rustig verlopen, en leven we verder van dag tot dag. Bij deze wens ik jullie een rustige nacht en tot morgen.👍

Buenos días 7:15 am hora de un buen café con una cacerola de Frances y una integral.  Así podemos empezar el día, hoy me vienen a conectar una nueva caja de luz, así que enseguida me traen un candado para poder cerrar la tapa.  Porque los contadores no están aquí dentro, sino fuera.  Luego me detengo en el mercado local, con mucha variedad, me encuentro con Christian, quien luego me acompaña después de ir de compras a casa.  Todavía me quedan algunos pistoletes de esta mañana, así que horneé un huevo frito, la simplicidad es tan buena.  Luego, finalmente recibí un mensaje de que mi medidor de electricidad en Bélgica finalmente se desconectó, suerte que todavía tenía el formulario oficial firmado por ambos inquilinos por correo, y envié este formulario a Elegant.  Recibí buenas noticias, recibo un pequeño reembolso 😂😂 y así es como todo comienza a funcionar sin problemas 👍 Hoy estoy viendo un poco de televisión y descansando, levantándome temprano todos los días, y sí, el aeropuerto cercano juega un papel importante, pero sí, estoy quejándome no, sabía dónde iba a vivir.  Y así el día va poco a poco hacia el anochecer, el sol se pone a las 6:13 pm y sale a las 5:32 am, y como ya se mencionó, aquí no tienen horario de verano ni de invierno 😂👍 entonces solo vean Canal 4 Como todos aquí, me alegro de que sean las 8:30 p. m. Puedo ver algunos deportes de Fox en vivo.  Y así este día también transcurrió en paz, y seguimos viviendo el día a día.  Por la presente les deseo una noche tranquila y nos vemos mañana

1. Yvonne:
    16 november 2022
    Je kan blijkbaar je dag al goed vullen he 👍
  2. Lieve De Pelsmaker:
    16 november 2022
    Waauw, dag 50 al. Een welgevulde eeuwigdurende seniorvakantie in uw eigen nieuwe thuisland 🥂🍾😀
  3. Monique Janssens:
    16 november 2022
    Alles komt stilletjes in orde.Als jullie verhuisdozen de 29e er zijn weet je weeral wat doen hé.Tot morgen 🥰🥰🥰