Bienvenido Peru 🇵🇪 5

1 oktober 2022 - Callao, Peru

Dag 5.

Goedemorgen, en we zijn er weer, na een goede nachtrust en ons ontbijt, klaar om wat in orde te maken qua administratie, via de emigratie website een afspraak kunnen maken om langs te kunnen gaan de maandagmorgen. Ja je bent hier duidelijk niet de eerste die ingeschreven wil worden in Peru.

Na de werkmannen onze nieuwe doucheregelaar geïnstalleerd hebben, maw we hebben terug warm water😂

Na een lekker douche genomen te hebben, kwam Eduardo ons ophalen voor bij hem thuis van een lekkere BBQ te genieten, en jaja goei worsten, varkensbouten en kip, en dit allemaal samen geserveerd met aardappeltjes in de pel en met een Russisch salaatje en de nodige sausjes. Mmmmm dat het weer lekker was kan je wel raden, BBQ was voorzien voor een uur of 2 in de namiddag, en hebben ervan kunnen smullen om 17u ja dat hebt ge met Peruvianen, stiptheid moet je hierwel met een korreltje zout nemen, allee meer een kilo zout😂😂

Bedank Eduardo en co voor het ontvangt, de Uber in voor een ritje naar Taboadita( zo noemen ze de buurt waar we wonen).

Even met Christian naar Tottus (1 van de vele warenhuizen in Peru) in Mall Plaza. Bier,Inca cola, chips, taart ….. alles klaar hop naar huis waar Kelly, vrouwtje van Christian al wat lekkere hapjes klaar had gemaakt. Het verjaardagsfeest van mijn vrouwtje kon beginnen, lekker wat gedronken en gegeten, had nog in de rapte een pollo a la brasa besteld, na dit lekkers werd het plots aftellen, Christian hield de klok meerder malen in het oog, en plots stond ik op om mijn vrouwtje stipt om 12u een fijne thuiskomende verjaardag te wensen 💋💋💋mooie en plezante dag gehad, en nu vallen mijn ogen bijna dicht, ben ook al wakker van 6u30 en staat er op Dag 6 ook weer van alles te verwachten🥳🥰🥳🥰🥳🥰, tot morgen 👍👍👍

Dia 5.

Buenos días, ya estamos de regreso, después de una buena noche de sueño y nuestro desayuno, listos para hacer algunos arreglos en términos de administración, podemos hacer una cita a través del sitio web de emigración para visitar el lunes por la mañana.  Sí, claramente no eres el primero aquí que quiere registrarse en Perú.

Después de que los trabajadores instalaran nuestro nuevo controlador de ducha, en otras palabras, volvemos a tener agua caliente

Después de darnos una buena ducha, Eduardo nos pasó a buscar para disfrutar de una rica parrillada en su casa, y eso sí, buenos chorizos, muslos y pollo, y todo esto acompañado de papas con piel y con una ensaladilla rusa y las salsas necesarias.  Mmmmm se puede adivinar que el clima estuvo agradable, se brindó barbacoa durante una hora o 2 de la tarde, y pudimos disfrutarla a las 5 pm sí, eso lo tienes con los peruanos, hay que tomar la puntualidad con un grano de sal aquí , sólo más kilo de sal 😂😂

Agradecer a Eduardo y compañía por recibirnos, en el Uber para dar un paseo hasta Taboadita (así llaman al barrio donde vivimos).

Lleve a Christian a Tottus (una de las muchas tiendas departamentales en Perú) en Mall Plaza.  Cerveza, Inca cola, patatas fritas, tarta.... todo listo llévate a casa donde Kelly, la mujer de Christian, ya te había preparado unas ricas meriendas.  La fiesta de cumpleaños de mi esposa podría comenzar, tomó un buen trago y cenó, había pedido un pollo a la brasa en el rapte, después de estas golosinas, la cuenta regresiva comenzó de repente, Christian estuvo pendiente del reloj varias veces, y de repente me levanté para desear mi esposa un feliz cumpleaños llegando a casa a las 12 en punto 💋💋💋 tuvo un día agradable y agradable, y ahora mis ojos casi se cierran, también estoy despierto desde las 6:30 y también hay mucho que esperar el día 6 🥳🥰🥳🥰, nos vemos mañana