Bienvenido Peru 🇵🇪 51

17 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7u tijd om van deze dag te genieten, met een ontbijt bij Mary de vriendin van Patricia, was weer lekker genieten, en  vanavond spelen la roja blancas voetbal, even men mails doornemen, mailtje van putters, dat ze 720$ onkosten doorsturen door een fout van hun, Pocho heeft een vriendelijke maar oprechte mail terug gestuurd, niet met ons voeten spelen hé. Bij dit is het weeral middag, En verzorgde Rocio wederom voor een lekker middagmaal, deze keer puree met rijst en kip en een heerlijk sausje erover, zal wel eens horen hoe ze dat sausje maakt, in ieder geval zeer lekker. Pfff even tijd voor een middag dutje😴😴en we naderen stilaan de avond, en om 19 uur kanaal latina, nee nee geen kanaal 4😂😂 voetbal Peru tegen Paraguay….en zo is het weer 22u en voor de geïnteresseerden onder ons de stand was 1-0 voor Peru, en morgen ben ik alleen, vrouwtje gaat voor de 2 de keer naar dat oog en lippen gedoe👍 En ik zie men vrouwtje graag maar om nog eens 7 uur te wachten, daar bedank ik voor👍😂😂 en zo is het weeral bedtijd, slaapwel wel en tot morgen voor weer een avontuur. 🥰

Buenos dias 7am hora de disfrutar este dia, con desayuno en casa de la novia de mary patricia, que lindo volver a disfrutar, y esta noche la roja blanca estan jugando futbol, ​​solo revisando mis correos, correo de putters, que estan reenviando $720 gastos por un error de su parte, el Pocho les devolvió un correo amable pero sincero, no jueguen con los pies, ey.  Es mediodía otra vez aquí, y Rocío una vez más nos brindó un buen almuerzo, esta vez puré de arroz y pollo y una salsa deliciosa por encima, escucharán cómo hace esa salsa, en cualquier caso muy rica.  Pfff hora de la siesta de la tarde 😴😴 y poco a poco nos vamos acercando a la noche, y a las 7 de la noche canal latina, no no no canal 4 😂😂 futbol peru contra paraguay.... y asi son de nuevo las 10 de la noche y para los interesados ​​entre nosotros la grada fue 1-0 para Perú, y mañana estoy solo, mami va a eso de los ojos y los labios por segunda vez 👍 Y me gusta ver a mi esposa pero esperar otras 7 horas, se lo agradezco. that👍😂 😂 y así es hora de dormir otra vez, buenas noches y nos vemos mañana para otra aventura.  🥰

1. Monique Janssens:
    17 november 2022
    Aan uw buikje te zien heb je wat beweging nodig.Alle dagen 30 min wandelen is al genoeg.😁😁😁
  2. René Janssens:
    17 november 2022