Bienvenido Peru 🇵🇪 52

18 november 2022 - Callao, Peru

7u goedemorgen vandaag een dag met veel werk op de computer afgelegd, nadat mijn vrouw vertrok om 7 uur voor haar schoon ogen te krijgen, heb ik de borstel in de hand genomen en wat gepoetst, heb dan ineens de afwas gedaan, was toch bezig met water hé, dan wat mails gelezen , en 2 keer mail van putters, die houden niet op, Pocho is dan een versnelling hoger geschakeld, wat mij wel enig extra werk opleverde, ik moet terug inventarislijst maken van al mijn kartons die op weg zijn naar hier in Peru 😂 blij dat vrouwtje tegen 14 u terug was, samen de lijsten begonnen te noteren op pc en geloof het of niet, om 23u45 waren we met de listen klaar, morgen vroeg even met Pocho telefoneren hoe ze en naar waar gemaild te worden, en neem me  niet kwalijk maar ik kruip nu in mijnen nest, welterusten en tot morgen, rustige nacht👍😂

7 en punto buenos días hoy terminé un día con mucho trabajo en la computadora, después de que mi esposa se fue a las 7 para limpiarse los ojos, tomé el cepillo en la mano y cepillé un poco, luego de repente lavé los platos, estaba todavía ocupado con agua oye, luego leí algunos correos electrónicos y 2 correos electrónicos de putters, no se detienen, Pocho ha cambiado de marcha, lo que me dio un poco de trabajo adicional, tengo que hacer una lista de inventario de todos mis cartones que son de camino a Perú 😂 me alegro de que mi esposa regresara a las 2 p. Llamaré a Pocho cómo y dónde recibir el correo electrónico, y disculpe, pero me estoy metiendo en mi nido ahora, buenas noches y nos vemos mañana, noche tranquila 👍😂

1. Monique Janssens:
    18 november 2022
    Pfff als het maar met Putters in orde komt hé 😬