Bienvenido Peru 🇵🇪 59

25 november 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen ti’s 7 uur tijd om de dag aan te vatten, en het zonnetje schijnt en het is 21 graden, lekker weertje en ti’s nog maar lente👍 Na mijn dagelijkse koffie, eens de papieren nagekeken van emigratie, en wat blijkt, Patricia had als nationaliteit Belg en niet Peruaans, daardoor konden ze op emigratiedienst niet volgen, blijkbaar nu wel, en dan gaan we toch nog hopen op een goed einde😂👍en we naderen stilaan de klok van 11 uur, tijd om eens te kijken naar de voetbalkwaliteiten van Ronaldo. Kijk ik op Facebook en zie dat er Belgen uitgenodigd zijn op de ambassade om naar het overval te kijken met de nodige friet en biertjes, en mij nodigen ze me niet uit, mailtje gestuurd dat ik me ook inschrijf in de ambassade, lijkt simpel maar toch nog enig probleem, heb nog geen verblijfkaart en ook nog geen verblijf van woonst, eerst morgen telefonisch contacteren hoe ik hier snel aan kan geraken, al is snel hier met ander woorden traag😂😂 maar morgen staan er air Europa problemen op de dagorde, krijgen steeds nog geen antwoord op meerdere mails en telefoontjes van hun vlucht van Madrid naar Lima, 6 uur vertraging, en nog steeds geen antwoord, morgen staan we op de zetel van Air-Europa in Miraflores , ze gaan weten dat ze met den Belg niet met zijn voeten miet spelen 👍👍daarna kunnen we wat rondwandelen in het mooie Miraflores héen dan is het nu tijd om de 1 ste kamer links te ontdekken, welkom in mijn slaapkamer, met ander woorden, ik wens jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen 😂👍

Buenos dias son las 7 de la mañana hora de empezar el dia, y el sol esta brillando y son 21 grados, buen tiempo y solo es primavera 👍 Despues de mi cafe diario, revise los papeles de emigracion, y adivinen, Patricia tenia nacionalidad belga y no peruanos, por eso no pudieron seguir el servicio de emigración, al parecer ya pueden, y entonces seguimos esperando un buen final 😂👍 y poco a poco nos vamos acercando a las 11, hora de tomar un mira las cualidades futbolísticas de Ronaldo.  Miro en facebook y veo que han invitado a belgas a la embajada a ver el atraco con las papas fritas y cervezas necesarias, y no me invitan, envié un correo que también registro en la embajada, parece sencillo pero aún así cualquier problema, aún no tengo tarjeta de residencia y tampoco permiso de residencia, primero contáctenos por teléfono mañana cómo puedo llegar rápido, aunque rápido aquí es lento en otras palabras 😂😂 pero mañana habrá problemas de Air Europe en la agenda , aún no obtienen respuesta a varios correos electrónicos y llamadas telefónicas de su vuelo de Madrid a Lima, con 6 horas de retraso, y aún sin respuesta, mañana estaremos en la sede de Air-Europa en Miraflores, sabrán que no pueden hacer frente a la Belga sus pies no juegan 👍👍 entonces podemos caminar por el hermoso Miraflores ey entonces es hora de descubrir la 1ra habitación a la izquierda, bienvenidos a mi dormitorio, en otras palabras, les deseo una noche tranquila como siempre y nos vemos  mañana 😂👍

1. Yvonne:
    25 november 2022
    Wat een miserie seg pfff
  2. Monique Janssens:
    25 november 2022
    Je zou er een soap van kunnen maken,
    maar blijf hopen tbkomt allemaal wel in orde maar wanneer dat is de vraag hé. 😉😉😉
  3. Kristel De clercq:
    Hopelijk snel in orde