Bienvenido Peru 🇵🇪 60

26 november 2022 - Callao, Peru

7u wakker worden we gaan naar het hoofdbureau van Air Europa, eens kijken of de tafels er sterk genoeg zijn, want als ik geen deftig antwoord krijg zal ik mijn vuist eens laten kennismaken met de tafel😂😂De bus genomen aan Ovalo voor een rit naar Miraflores, voor 7 soles voor ons tweetjes, is niet duur maar goedkoop ook niet, laat ons zeggen tussen in, aangekomen bij Air Europa waarde vriendelijk werden ontvangen, en waar ze luisterde naar onze klacht, en gaven ons toch de raad , een klacht neer te leggen, en gaf duidelijkheid bij het invullen van een klachtenformulier via hun website 👍👍 Na deze korte ontmoeting tijd om eens Miraflores in daglicht te ontdekken, prachtige stad. Gauw nog iets te knabbelen genomen bij La Lucha, lekkere frietjes en een chicha morada en Patricia nam een heerlijk pan chicharron. En zo eventjes gestopt aan een terras waar ze de voetbal uitzenden. Nederland tegen Equator 1-1. Tijd om de bus terug naar Ovalo  te nemen, raar hè, nu was het maar 5 soles, gauw meegenomen, en nu thuis gekomen een bord met kip, rijst en frijoles gegeten 👍 de vermoeidheid slaat toe, even de ogen wat laten rusten😂 ook weer goed gedaan, nu gauw naar Avenida saenz peña of zoals ze het hier zo mooi zeggen de colonial in Callao voor wat dessert bij Vicky👍Arroz con lecce en Mazzamorra morada, hebben de kids straks ook wat dessert hé, en zo is het weeral tijd om de dag mooi en lekker af te sluiten. Bedankt om mij te volgen en tot morgen hé, Slaapwel 👍👍

Despierta a las 7 am vamos a la sede de Air Europa, a ver si las mesas son lo suficientemente fuertes, porque si no obtengo una respuesta decente, introduciré mi puño en la mesa 😂😂 Tomé el autobús a Ovalo para dar un paseo Miraflores, por 7 soles para los dos, no es caro pero tampoco barato, digamos en el medio, llegó a Air Europa donde fueron recibidos amablemente, y donde escucharon nuestra queja, y aún así nos asesoraron, presentaron una denuncia. y dio claridad al llenar un formulario de queja a través de su sitio web 👍👍 Después de este breve tiempo de reunión para descubrir Miraflores a la luz del día, hermosa ciudad.  Rápidamente tomó algo para picar en La Lucha, unas ricas papas fritas y una chicha morada y Patricia tomó una rica cacerola de chicharrón.  Y así se detuvo brevemente en una terraza donde retransmitían el fútbol.  Holanda contra Ecuador 1-1.  Es hora de tomar el bus de regreso a Ovalo, raro no, ahora solo costaba 5 soles, se tomó rápido, y ahora regreso a casa comido un plato de pollo, arroz y frijoles 👍 el cansancio golpea, deje que los ojos descansen un poco 😂 también bien hecho otra vez, ahora rápido a la avenida saenz peña o como se dice tan bonito aquí la colonial en el callao por algún postre en Vicky 👍 Arroz con lecce y Mazzamorra morada, los niños también tomarán algún postre más tarde, y ya es hora de terminar el día muy bien y muy bien.  Gracias por seguirme y nos vemos mañana oye, buenas noches 👍👍

1. Monique Janssens:
    Amai Miraflores is mooi. 🤩🤩🤩
  2. Ann janssens:
    26 november 2022
    Wat was het probleem met de vliegmaatschappij?
  3. René Janssens:
    Vlucht naar Lima had 6 uur vertraging
  4. Ghislaine jenard:
    Hey rene jij eet maar straks weeg jij 100 kg
  5. René Janssens:
    Valt mee hoor weeg nog steeds 74
  6. Staf Sommeryns (portierke) st:
    28 november 2022
    Hey René hier nog is een nieuwsje van ons . Ik hoop dat het allemaal in orde komt met de nodige papieren. Voor de rest zie ik op de doto dat je het goed stelt . Een paar kilo bijgekomen denk ik, maar dat kan geen kwaad he. Allez saluukes en tot de volgende