Bienvenido Peru 🇵🇪 62

28 november 2022 - Chorrillos, Peru

Goedemorgen, ti’s 7u opstaan om naar onze rode duivels te kijken, jawel verloren, maar proficiat aan de Marokkanen, spijtig om te lezen dat er weer rellen zijn in Antwerpen en Brussel 😡 maar ja voetbal een feest 🥳🥳 Ander goed nieuws is dat den boot niet gezonken is en dat hij aan ge haven van Callao ligt, om de containers af te laden, 1/3 van een container van de 240 is voor ons👍👍 zal nog tot dinsdag of woensdag duren eer we het kunnen afhalen en hopelijk zonder al teveel problemen hé.Na de middagrust met Pocho en Gisele naar Miraflores voor naar een tentoonstelling van allerlei soorten wil, katoen en zijde om te haken, breien etc etc, na deze tijd om ons maag te vullen bij el salto del fraile lekker eten en spektakel 👍 https://m.facebook.com/elsaltodelfraile/?__tn__=C-R&paipv=0&eav=AfZkWYmDO03p-IUBp-I3Rk6AFB6QpCQEyI3IbZFfxhYbHWnj891UIIrFGDdTQFPzS5Q , Na dit lekkers tijd om met Pocho huiswaarts te keren, was heel leuk en Pocho volgende keer bij Walther hé😂😂 de dag zit er bijna op, en morgen beginnen we weer met weer iets anders, maarde morgen zal stil verlopen en pas vanaf  11u30 bergingen we aan onze dag, een beetje rust kan geen kwaad, zo dit was het weer voor vandaag en morgen weer een dag om naar uit te kijken, rustige nacht en tot morgen hé 👍

Buenos dias, levantate a las 7 de la mañana para ver a nuestros red devils, si perdidos, pero enhorabuena a los marroquies, siento leer que hay disturbios de nuevo en Amberes y Bruselas 😡 pero si el futbol es una fiesta 🥳🥳 Otra buena noticia es que el barco no se ha hundido y que está en el puerto del callao, para descargar los contenedores, 1/3 de un contenedor de 240 es para nosotros 👍👍 tardaremos hasta el martes o miércoles para poder recogerlo y ojalá sin demasiados problemas ey.después de la tarde descanso con Pocho y Gisele a Miraflores para una exhibición de todo tipo de voluntades, algodón y seda para crochet, tejido etc etc, después de este tiempo a llenarnos el estómago en el salto del fraile buena comida y espectáculo 👍 https: //m.facebook.com/elsaltodelfraile/?__tn__=C-R&paipv=0&eav=AfZkWYmDO03p-IUBp-I3Rk6AFB6QpCQEyI3IbZFfxhYbHWnj891UIIrFGDdTQFPzS5Q , Después de estas golosinas hora de ir a casa con Pocho, fue muy agradable y Pocho la próxima vez en Walther 😂 el día casi termina , y M  Mañana empezaremos de nuevo con otra cosa, pero la mañana será tranquila y recién empezaremos nuestro día a partir de las 11:30 am, un poco de descanso no hace daño, así que este fue el clima para hoy y mañana otro día para esperar to, noche tranquila y hasta mañana ey 👍

1. Yvonne:
    28 november 2022
    Blij voor jullie dat de boot er al is👍, leuke foto's, tot morgen 😉
  2. Monique Janssens:
    28 november 2022
    Komt allemaal goed met uw verhuisdozen
  3. Ann janssens:
    28 november 2022
    Hopelijk niets stuk in de dozen. Tot morgen