Bienvenido Peru 🇵🇪 63

29 november 2022 - Miraflores, Lima, Peru

6u30 opstaan , koffie gezet, naar den bakker, vlees gekocht, ontbijt kan beginnen. Na dit weer lekker ontbijt, tijd om combi te nemen naar Mall Plaza voor mijn geboorteattest te laten tekenen en stempelen, gelukt, terwijl vrouwtje ging aanschuiven, ging ik gauw naar boven naar La Lucha , voor een lekker broodjes met hesp en eieren, dat dacht ik toch, want eens buiten kreeg ik plots buikkrampen en moest dringend naar de toilet, pffff !! Dan maar richting Fawcett om vandaar naar Miraflores te rijden tot aan Avenida Arequipa om daar dan 6 cuadra te wandelen tot aan Avenida Angamos, om zo tot het Belgisch consulaat te geraken, moest nog 1 papier getekend worden , het bewijs van goed gedrag en zeden van België. Natuurlijk zou het België niet zijn dat ze weer iets vergeten waren, namelijk het papier te voorzien met handtekening en stempel, ze noemen dat hier (Apostille) gelukkig ga het consulaat mij de juiste link doormailen, want met mijn paspoort kan ik niet meer inloggen in Antwerpen. be, Omdat ik nu een onderdaan ben die in het buitenland woont 😂😂 maar voor we aankwamen in Miraflores kroeg Patricia dat ze ook dringend naar de wc moest gaan, blijkbaar iets mis met de eieren of hesp in La Lucha . Terug thuis gekomen na een 40 minuten durende rit, moe , maar eerst eens kijken naar mijn mails, ge kunt het misschien al raden, maar nog geen mail, oja das waar, we zijn in Peru, zal iets voor morgen of overmorgen zijn.dan maar een siësta genomen tot 18u en kreeg nu toch goesting in een friet, gauw naar Walther, verdekke Ti’s maandag dan is hij er niet, dan maar een eitje , ditmaal een vers eitje gebakken met wat spek op een bedje van rijst. Na dit avondeten tijd om wat rust te zoeken, en waar kan je dat beter vinden in mijn slaapkamer, dus bij deze wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen hé 👋

Levántate a las 6:30 am, haz café, ve a la panadería, compra carne, puede empezar el desayuno.  Después de este rico desayuno otra vez, hora de tomar una combi a Mall Plaza para firmar y sellar mi acta de nacimiento, lo logré, mientras mi esposa se unía a mí, subí rápidamente a La Lucha, por un buen sándwich con jamón y huevos, eso es lo que pensé que hice, porque una vez afuera de repente me dieron retortijones en el estómago y tuve que ir al baño de urgencia, pffff!!  Luego en dirección a Fawcett para conducir de allí a Miraflores hasta la Avenida Arequipa y luego caminar 6 cuadras hasta la Avenida Angamos, para llegar al consulado de Bélgica, se tuvo que firmar 1 papel más, el comprobante de buena conducta y moral de Bélgica. .  Por supuesto, no sería Bélgica que se habían olvidado de algo nuevamente, a saber, proporcionar el papel con una firma y un sello, lo llaman aquí (Apostilla), por suerte, el consulado me enviará por correo electrónico el enlace correcto, porque con mi pasaporte ya no puedo iniciar sesión en Amberes.  be, Porque ahora soy nacional viviendo en el exterior 😂😂 pero antes llegamos al bar de Miraflores Patricia que ella también necesitaba urgentemente ir al baño, al parecer algo andaba mal con los huevos o el jamón en La Lucha.  Regresé a casa después de un viaje de 40 minutos, cansado, pero primero echa un vistazo a mis correos electrónicos, es posible que lo hayas adivinado, pero aún no hay correo electrónico, oh sí, eso es cierto, estamos en Perú, será algo para mañana o el día. después de mañana, pero dormí la siesta hasta las 6 p.m. y ahora todavía tengo antojo de papas fritas, rápido a Walther, maldito lunes de Ti, luego no está aquí, luego un huevo, esta vez un huevo fresco frito con un poco de tocino en una cama de arroz.  Después de esta cena, es hora de encontrar un poco de descanso, y dónde puedes encontrar eso mejor en mi habitación, así que aquí te deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana hey 👋

1. Yvonne:
    29 november 2022
    Mooie fotos, kan ik geloven dat je aan de platte zit. Als ik lees wat je allemaal eet 😀