Bienvenido Peru 🇵🇪 77

13 december 2022 - Callao, Peru

7u en de haan kraait😂😂 goed geslapen, vinger is iets beter, dan maar opgestaan, want vrouwtje is voor haar ogen een make-up laten doen, waar ik verleden keer 5 uur moest wachten, deze keer mag ze als een grote madam zelf gaan, ik ga wel naar Minka om wat rond te kijken en een jugo te nuttigen 👍 Terug thuisgekomen wat relaxen met spotify op de achtergrond, niet veel later kwam vrouwtje met mooie oogschaduw binnen gewandeld, wat ze toch allemaal doen om chicker te zijn hé😂😂dan maar aan tafel zitten voor mijn middagmaal, patatjes met rijst en kip👍 En zo naderen we de klok van 14u30 wat benodigdheden noteren voor mijn boterdessert dat ik volgende week ga maken. Lijstje klaar , busje op naar Minka, waar in alle luidsprekers de song feliz navidad weerklinkt. Alles gevonden dan maar op gemak terug naar huis, vrouwtje staat al goed te bakken 👍heb ineens van den bakker wat sandwiches met boter gaan halen mmmmm wat ruikt dat weer lekker. Nog wat tijd over, kijken we toch even naar Fox-sport live naar het WWE wrestling👍 En na dit is het ook weeral dagje voorbij, en wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot morgen hé 🥰

7 am y el gallo canta 😂😂 dormí bien, el dedo está un poco mejor, luego levántate, porque mamá se maquilló los ojos, donde tuve que esperar 5 horas la última vez, esta vez ella puede ser una dama grande va, iré a Minka para mirar alrededor y tomar un jugo 👍 De vuelta a casa relajándome con spotify de fondo, no mucho después, mamá entró con una hermosa sombra de ojos, lo que hacen todos para ser más pollitos eh 😂 😂 luego sentarme a la mesa para mi almuerzo, papas fritas con arroz y pollo 👍 Y así nos acercamos al reloj de las 2:30 pm, apunto algunas provisiones para mi postre de mantequilla que haré la próxima semana.  Lista lista, en el bus rumbo a Minka, donde la canción de feliz navidad retumba en todos los parlantes. Encontré todo y luego de vuelta a casa a gusto, la esposa ya está horneando bien 👍 De repente fui a buscar unos sándwiches con mantequilla al panadero mmmmm que huele bien otra vez.  Todavía queda algo de tiempo, veamos Fox Sports en vivo WWE Wrestling 👍 Y después de esto se acabó otra vez, y les deseo una noche tranquila como siempre y hasta mañana hey 🥰

1. Yvonne:
    13 december 2022