Bienvenido Peru 🇵🇪 78

14 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 7u en opstaan, vandaag is er iemand jarig, Bianca word 9 jaar en dat verdient een verjaardagsfeest, met als thema “TikTok “ dat beloofd straks met al de smartphone en TikTok 😂😂 en ja hier word ook als ge verjaart pakketjes met snoep uitgedeeld aan al de kindjes van de klas 🥰daarvoor gingen we naar Abancay hé , het huisje begint al meer op een TikTok studio te lijken, klaar om al haar vriendinnen en vrienden te ontvangen, feestje gaat van start om 19u en de eerste bezoekers melden zich al om 18u, hopelijk hebben we stoelen genoeg 😂😂 even een nieuwsflits tussendoor, de dozen zijn er nog steeds niet, allee ze staan al wel op Peruaanse grond, maar we blijven hopen op beterschap 🤪en eindelijk de klok van 19u en het feest 🥳 🍰🎂🎉👏🎊 kan beginnen 👍en of het plezierig was, veel cadeautjes en veel snoepjes. En voor ieder aanwezige nog een zak vol snoep👍 De kinderen waren tevreden, en zo sluiten we ook deze mooie dag af, rustige nacht en tot morgen hé👍
Buenos días 7 am y levántate, hoy es cumpleaños de alguien, Bianca cumplirá 9 años y eso se merece una fiesta de cumpleaños, con el tema "TikTok" que se prometió luego con todo el smartphone y TikTok 😂😂 y si, paquetes con Aquí también se reparten caramelos cuando cumple años a todos los niños de la clase 🥰 antes de eso nos fuimos a Abancay oye, la casa empieza a parecerse más a un estudio de TikTok, lista para recibir a todas sus amigas y amigas, empieza la fiesta a las 7 de la tarde y ya se reportan los primeros visitantes a las 6 de la tarde, ojalá tengamos suficientes sillas 😂😂 solo un flash informativo de por medio, las cajas aún no están, pero ya están en suelo peruano, pero seguimos esperando una pronta recuperación 🤪 y finalmente el reloj de las 7 pm y la fiesta 🥳 🍰 🎂🎉👏🎊 puede comenzar 👍 y si fue divertido, muchos regalos y muchos dulces.  Y una bolsa llena de dulces para todos los presentes 👍 Los niños quedaron satisfechos, y así cerramos este hermoso día, noche tranquila y hasta mañana ey 👍

1. Monique Janssens:
    14 december 2022
    Tot morgen dan 😘
  2. Yvonne:
    14 december 2022
    Dit duurd nu toch echt lang he met de dozen pff