Bienvenido Peru 🇵🇪 85

21 december 2022 - Callao, Peru

Goedemorgen 8u en dat is weer tijd om onzen buik te vullen, met pistolets, frances, integral en boccacio. Vrouwtje is bezig voor haar modeshow, al haar te grote klederen apart. En zo hebben we weer wat ruimte in de kleerkast 👍vandaag is zo een dag waar je geen goesting hebt om iets te doen, dan maar wat recepten sorteren, en bij elk recept de werkwijze toevoegen, zijn wel Peruaanse recepten 👍die ik dan als pdf opslaag, kan die dan uploaden naar de map boeken of naar PowerPoint, zo blijf ik ook een beetje bezig. Ben ook tevens een lijstje aan het maken met producten van België die ze hier niet hebben, bv paprikapoeder, kurkuma, vanillepoeder, vanillesuiker, lijstje zal mooi worden😂 en ga ook eens tijd maken, om jullie reacties te beantwoorden, ik lees ze wel hoor, dus als  je met een vraag zit of je wilt een recept van Peru, of andere informatie laat het me dan weten via jullie reacties hé, we naderen stilaan de klok van 18u in België is het dan al s’nachts. En voor degene die nog buiten zijn vergeet jullie paraplu niet hé, hier hebben we die niet nodig, voorlopig niet, want het klimaat maakt hier verschillende bochten, vandaag zon en 25 graden, morgen bewolkt en 18 graden, savonds steekt er van zee landinwaarts een windvlaag over Bellavista dat het flink laat afkoelen. En zo naderen we weer stilaan de klok van 22u30 en geloof mij vanaf vandaag begint in Peru de grote vakantie tot maart ‘23 verlof. Bij deze wens ik jullie zoals steeds een rustige nacht en tot gauw 👍👍

Buenos días 8 am y es hora de volver a llenarnos la barriga, de pistoletes, frances, integral y boccacio.  Lady está ocupada para su desfile de modas, toda su ropa de gran tamaño por separado.  Y así volvemos a tener espacio en el guardarropa 👍 hoy es un día en el que no te apetece hacer nada, luego ordenas algunas recetas, y le agregas el método de trabajo a cada receta, son recetas peruanas 👍 que luego utilizo como almacenamiento de pdf, luego puedo subirlo a la carpeta de libros o a PowerPoint, de esa manera también me mantengo ocupado un poco.  También estoy haciendo una lista de productos de Bélgica que no tienen aquí, por ejemplo, pimentón en polvo, cúrcuma, vainilla en polvo, azúcar de vainilla, la lista será buena 😂 y también voy a hacer tiempo para responder a sus comentarios. Sin embargo, los leeré, así que si tienes una pregunta o quieres una receta de Perú u otra información, házmelo saber a través de tus comentarios. Oye, poco a poco nos acercamos al reloj de las 6 p. m. en Bélgica, ya es de noche. hora.  Y para los que todavía están afuera no olviden su paraguas, aquí no lo necesitamos, no por el momento, porque el clima aquí da varias vueltas, hoy sol y 25 grados, mañana nublado y 18 grados, en el al atardecer una racha de viento sobre Bellavista que lo refresca considerablemente.  Y así poco a poco nos vamos acercando al reloj de las 10:30 pm y créanme a partir de hoy empieza la fiesta grande hasta el 23 de marzo en el Perú.  Por la presente les deseo una noche tranquila como siempre y hasta pronto 👍👍

1. Yvonne:
    21 december 2022
    Das gek, hier ook geen bakpoeder 🤣
  2. Monique Janssens:
    21 december 2022
    Ge weet wat te doen hé tot morgen 🥰